close

話說我一直都好中意食豬肉,亦都好樂意去試新野,我最近聽講香港有得賣來自北歐嘅奧米加3豬,咁我就當然要去試一試啦!http://www.flodinsfood.asia/zh-hant/

我一開始都覺得有D疑惑,奧米加3豬即係咩?莫非係新品種?
但後來聽講豬肉係來自北歐農場,即係覺得放心左唔少呀~
因為北歐嘅環境向來無污染,而且農場亦都較有保障,相信出產嘅肉類都會係天然無添加。

後來係超級市場買左呢款奧米加3豬肉黎試之後,真係覺得好驚喜呀!
可能係我睇唔出,我覺得呢款豬肉嘅外觀同普通豬肉無咩分別,仲懷疑唔知會唔會其實就係一舊普通不過嘅豬肉。
但當我煮嘅時候就覺我佢比普通嘅豬肉更加易去烹調同控制,更佢食落口就更令我驚喜~

呢款豬肉肉汁好夠,而且肉質亦都比較嫩滑,肥瘦分佈較為平均,食得出同平時食開嘅豬肉有分別。
試完之後真係覺得今次無買錯,以後應該都會再買。

不過,我對於呢款豬肉仍然存在疑惑﹣﹣奧米加3?
原來呢款豬肉係以油菜花作為飼料去餵飼嘅,所以豬肉都會含有豐富嘅奧米加3,亦令到佢嘅肉質較佳同埋較為健康。

arrow
arrow
    全站熱搜

    abbyabby109 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()